close

Proud Of You
馮翠樺

Love in your eyes (在你眼中充滿愛意)
Sitting silent by my side (靜靜地坐在我身邊)
Going on Holding hand (沿途牽著你的手)
Walking through the nights (漫步整個晚上)
Hold me up Hold me tight (抱起我 抱緊我)
Lift me up to touch the sky (讓我能觸摸到天空)
Teaching me to love with heart (教導我如何用心去愛)
Helping me open my mind (也幫助我把心打開)

I can fly (我會飛了)
I'm proud that I can fly (我很驕傲我會飛了)
To give the best of mine (給我最好的感覺)
Till the end of the time (直到時光停頓)
Believe me I can fly (相信我真的會飛了)
I'm proud that I can fly (我很驕傲我會飛了)
To give the best of mine (給我最好的感覺)
The heaven in the sky* (天堂就在天空之中)

Stars in the sky (星星們在天空裡)
Wishing once upon a time (希望有一天)
Give me love Make me smile (會有愛給我讓我微笑)
Till the end of life (直到我的生命結束為止)

Repeat*

Hold me up Hold me tight (抱起我 抱緊我)
Lift me up to touch the sky (讓我能摸到天空)
Teaching me to love with heart (教導我如何用心去愛)
Helping me open my mind (也幫助我把心打開)

I can fly (我會飛了)
I'm proud that I can fly (我很驕傲我會飛了)
To give the best of mine (給我最好的感覺)
Till the end of the time (直到時光停頓)
Believe me I can fly (相信我真的會飛了)
I'm proud that I can fly (我很驕傲我會飛了)
To give the best of mine (給我最好的感覺)
The heaven in the sky* (天堂就在天空之中)

Can't you believe that you light up my way (你不會相信,你已照亮了我的前方的道路)
No matter how that ease my path (路途如何對我來說巳經都不重要)
I'll never lose my faith (我絕對不會失去我的信心)
See me fly (看著我飛)
I'm proud to fly up high (我很驕傲我飛的高)
Show you the best of mine (給你看著最棒的我)
Till the end of the time (直到時光停頓)
Believe me I can fly (相信我真的會飛了)
I'm singing in the sky (我正在天空中唱著歌曲)
Show you the best of mine (讓你看到最棒的我)
The heaven in the sky (天堂就在天空之中)
Nothing can stop me (什麼都不能阻止我)
Spread my wings so wide (打開翅膀...飛翔
)


多謝『阿猴』的電腦裡傳來這首歌
讓我尋回這首歌~~
可是阿可是...
這明明是一個人唱的
『阿猴』怎麼說是一群小朋友呢?!

arrow
arrow
    全站熱搜

    erica0221 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()